lørdag 25. april 2015

Noen valpebilder

Å fange valpene i farta med kamera er ingen enkel sak når man har et greit kamera for hverdagsmennesker, og ikke er spesielt tålmodig eller spesielt dyktig. Vi blir mer og mer imponerte over gode dyrebilder jo mer vi prøver å få til noe sjøl. Men her er i alle fall noe, og søte og gode er valpene. De er sunne og friske, utforsker større og større områder, og gjør nye erfaringer.

150423 Balto og Bárki beskåret

150423 snuter i solnedgang beskåret

150423 Birka 2 beskåret

150423 blant påskeliljene

4 kommentarer:

  1. Jeg sier det igjen, jeg er ikke noe tispemenneske i utgangspunktet, men jeg tror jaggu jeg har forelsket meg litt i Birka! Så utrolig kompakt og fin, herlig hode og stopp!
    Og så er jeg spent på hvordan fargene til Balto blir, de minner meg litt om fargene til Tjorven til Gry :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, Birka er herlig. Jeg gleder meg til å se henne utvikle seg! Og hvordan Balto blir, er også spennende!

      Slett