søndag 21. mars 2010

Adina på besøk!

Fredag kveld kom det besøk fra Notodden, og Emma ble nokså overraska! Adina kom, med alle sine mennesker! Hva i all verden? Hvordan skal dette håndteres? Litt bisk og skeptisk Emma – men en tur bak huset og bort på banen sammen gjorde susen! Da fant de tilbake til den gamle tonen. De har ikke sett hverandre siden i sommer, og det var jo på Vestlandet og ikke her, så brikkene måtte på plass i Emmas hode. Etter de innledende øvelsene var det bare kos og lek til telemarkingene reiste hjem igjen lørdag formiddag.2010-03  mars 015_edited

Du er jo min aller beste Adina!

Våren har bare såvidt antydet at den er i nærheten med noen små pust av milde vinder, men lyset er her, og kjøttmeiskvitringen, så vi holder det for sannsynlig at det blir bart en gang før sankthans her også. Men jammen er det mye snø, og mer kom det i formiddag.

Nå gleder vi oss veldig her i huset til Warja kommer i morgen! Det er litt vanskelig å fortelle Emma om dette riktignok, så hun må faktisk ta det på sparket. Og det tror vi går veldig bra!

8 kommentarer:

  1. Å så jeg gleder meg på deres vegne til Warja kommer!
    Husker så godt følelsen og den boblende forventningen når det var vi som gikk og ventet og ventet og ventet på Benita fra Fjelldronningen, Emma si helsøster. Og når hun kom så var hver eneste dag et eventyr (noen ganger BARE herlig og andre ganger samtidig litt krevende, tihi).
    Gleder meg veldig til å følge "den nye tidsalderen deres" med lapphundvalp nr 2 her på bloggen. Kjempespennende!

    SvarSlett
  2. Flinke Emma. Ikke rart ting må falle litt på plass når man får besøk HJEMME liksom (her i huset er det bare Charlie og Nalle som kan komme rett inn, alle andre går vi en tur med sammen med Milli først, da er alt greit).

    Jeg gleder meg også på deres vegne! Det blir spennende å lese om hvordan Emma takler å få en bofast lillesøster. De kommer sikkert til å bli kjempevenner også gleder jeg meg til å lese om deres erfaringer med to hunder:o) Gratulerer på forskudd med i morgen og hold oss oppdatert - vær så snill:o)

    SvarSlett
  3. Vad söta de är ihopa ser verkligen ut och tycka om varandra!

    SvarSlett
  4. Moro å lese om hvordan Emma falt tilro med besøk.

    Kan tenke meg dere gleder dere veldig til i morgen. Skal bli gøy å lese hvordan det går med Warja og Emma:o)))

    Her er det VÅR. Alle naboene har brukt helgen til å sope i gatene. Så nå er store deler av sanden borte, herlig.
    Bare vi sopte opp 2 trillebårer med sand, men så har vi gate på begge sider av huset:o/

    Ha en fin uke og lykke til i morgen:o)))

    SvarSlett
  5. Moro med besøk!!! Emma var bare litt i tvil om hvordan reglene var hjemme. Ikke lett å huske alt, hihi...

    God tur i morgen! Jeg kjenner spenningen her, jeg er nesten like spent som dere. Håper vi får høre hvordan dette går framover?

    SvarSlett
  6. Moro å lese om hundebesøk. Nalle slipper ALLE damer inn (men han vil helst ha dem med ut ;) Hannhunder kan holde seg der de hører til, liksom...
    Lykke til imorgo, det går helt sikkert bra!

    SvarSlett
  7. Så koselig bilde av Emma og Adina!! Her er alle hunder velkommne for Roxie bare de vil leke!! He-he, da er alt greit for henne lissom. Skal bli artig å høre åssen det går med Emma som store søster, noe hun vil elske!! Emma er jo bare godheten selv!!
    Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  8. Å nå gleder jeg meg såååå til neste innlegg!! Masse lykke til med å hente lillejenta!!!

    SvarSlett