søndag 2. august 2009

Emmas sommerferie 2009

7 kommentarer:

  1. Så fin ferie Emma har hatt! Det er et vakkert land vi bor i. Roxie synes åsså det var veldig deilig å komme hjem etter 2 uker på hytta.
    Ha en fin uke!!

    SvarSlett
  2. Så smart å legge bildene som film. Da får en jo se mange og det tar ikke så lang tid å legge de inn.

    Ser ut som Emma har hatt det fint med masse dyr rundt seg. Men som alle andre her skriver, borte bra men hjemme best.

    SvarSlett
  3. Det er morsomt å prøve ut ulike måter å redigere og ordne på. Har brukt Photostory til bildene, men "filmen" er skarpere på pc'en min enn etter at jeg har lasta den opp på bloggen. Lager jeg den større, blir den også mer uskarp. Men jeg finner kanskje ut mer om hvordan det kan gjøres etterhvert. Tar gjerne imot tips!

    SvarSlett
  4. Så koselige bilder, satt fint isammen.
    Emma har opplevd mye i sommer :o)

    la merke til hestene, de så veldig spesielle ut - Tinkere? Jeg har ikke peiling på hest, men ble litt nysgjerrig..

    SvarSlett
  5. Hei, og takk for koselig hilsen på bloggen vår:o) Så fint at du la igjen den hilsenen, for da oppdager jo jeg nye, vakre lappiser jeg kan følge med også:o) Emma er vakker! Dessuten har jeg en veldig forkjærlighet for mamma'n hennes (hun gikk bare rett "hjem" første gang jeg så henne:o).

    Så flott ferie dere har hatt. Jeg sier som Nøve, veldig spesielle hester. Går ut fra at det er en egen rase?

    SvarSlett
  6. Tinkere er engelske sigøynerhester, og utrolig vakre, syns jeg. Snille virker de også! Det drives oppdrett i bygda vi er i sommeren, og det er morsomt å treffe på store flokker med føll, hopper og hingster i mange farger, alle med vakker man og sokker rundt anklene. Se her: http://vestlandsbanden.blogspot.com/

    SvarSlett
  7. Flotte hester! Var innpå bloggen og kikka :o)

    SvarSlett